سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم ، نشستنگاه را چون رشته سر بند است چون خواب در چشم آید بند بسته بگشاید . [ و این از استعاره‏هاى شگفت است . گویى نشستنگاه را به آوند و چشم را به سر بند همانند فرموده و چون سربند بگشاید آنچه در آوند است برون آید ، و این سخن در گفته مشهورتر و ظاهرتر از سخنان پیامبر ( ص ) است و گروهى آن را از امیر مؤمنان علیه السّلام دانسته‏اند و از جمله گفته مبرد است در کتاب مقتضب در باب لفظ به حروف و ما در کتاب خود که مجازات آثار نبوى نام دارد از این استعاره سخن گفته‏ایم . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید :19983
تعداد کل یاداشته ها : 42
103/2/1
8:6 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
محمد مهدی صالحی[78]
((خدایا کسی را با کسی آشنا مکن گر آشنا کردی از هم جدا مکن)) با سلام به همه ی دوستان مهربونی که لطف کردید به وبلاگ خودتون اومدید. از اینکه وقت خودتون رو واسه این وبلاگ گذاشتید،بی نهایت سپاسگزارم . در این وبلاگ هر چه دوست داشته باشی وجود داره،امیدوارم که خوشتون بیاد. در ضمن میتونید هر نظری هم داشته باشید در این وبلاگ بنویسید.

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
شهریور 90[37]
لوگوی دوستان
 

 

جوک و لطیفه حیف نون 19 - حیف نون و مسئول بیمه!

حیف نون میره ماشینشو بیمه کنه، مسئول بیمه بهش میگه امیدوارم که هیچوقت از بیمه تون استفاده نکنید، حیف نون هم میگه: امیدوارم تو هم از این پوله خیر نبینی!!!

 

 

جوک و لطیفه عمومی 21 - دوقلوهای چینی!

فکر می کنی چینی ها به دوقلوهاشون چی میگن؟! میگن: این چون اون ، اون چون این !

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 18 - ماجرای کلاهبرداری از حیف نون!

حیف نون یه ماشین صفر میخره، بلافاصله زنگ میزنه به 110 میگه فرمون، دنده، کلاج، گاز و ترمز ماشینم نیست، کلاه سرم گذاشتن! پلیس میگه تو حیف نون نیستی؟ میگه چرا، میگه صندلی عقب نشستی، برو صندلی جلو بشین!!!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 17 - پند حکیمانه حیف نون! - اختصاصی جوکستان

طرف توی دریا داشته غرق میشده، بلند بلند فریاد میزده: کمک، کمک، من شنا بلد نیستم.. حیف نون هم با زن و بچش داشته از اونجا رد میشده، میگه: واقعا که! می بینید بچه ها؟ من تا الان هرچی داشتم خرج شماها کردم و پولی برام نموند که برم کلاس شنا ثبت نام کنم و شنا یاد بگیرم.. اما تا حالا شده که یک بار، حتی یک بار لب به گله باز کنم و پیش عالم و آدم داد بزنم که من شنا بلد نیستم؟ مرد باید یه کم تودار باشه

 

 

جوک و لطیفه زن و شوهری 8 - اینم از زن!

فالگیر: متاسفم خانوم، فالتون نشون میده فردا شوهر تون میمیره.
زن: اینو که خودم میدونم. فقط بهم بگو گیر پلیس میفتم یا نه!!!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 16 - حیف نون به سینما می رود!

حیف نون با خانومش میره سینما کنترل چی با چراغ قوه به طرفشون میاد . حیف نون به خانومش میگه برو کنار برو کنار داره موتور میاد سمتمون!!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 15 - حیف نون و سال نو!

حیف نون به مناسبت سال نو در خونش رو رنگ میزنه، بچه هاش گم میشن!!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 14 - رانندگی حیف نون!

حیف نون راننده ی اتوبوس شرکت واحد بوده، بعد از یه مدت راننده ی مینی بوس میشه. می بینن هیچ پولی درنمیاره. پیگیر علت میشن می بینن پولا رو پاره میکرده!!!

 

 

جوک و لطیفه عمومی 20 - کمک!

طرف داشته یکی رو بدجور میزده اما مدام داد میزده: کمک! کمک! بهش میگن بابا تو که داری اینو میزنی کمک کمک کردنت چیه دیگه؟ میگه آخه این گفته اگر بلند شم لهت می کنم!!

 

 

 

جوک و لطیفه اصفهانی ها 5 - سفره ی اصفهانی!

بچه اصفهانی داشته با پدر مادرش سر سفره غذا میخورده، باباش میگه: باباجون اون قدر غذا بخور که سیر بشی، نه اون قدر که خسته بشی!!!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 13 - دبی!

حیف نون یکی رو تو خیابون می بینه میگه ببخشید آقا من شما رو تو دبی ندیدم؟ طرف میگه نه آقا من اصلا دبی نرفتم تو عمرم. حیف نون میگه چه جالب اتفاقا من هم تا حالا دبی نرفتم. حتما دو نفر دیگه بودن!!!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 12 - حیف نون و غواصی!

از حیف نون می پرسن تو میدونی چرا غواص ها به پشت می پرن توی آب؟ میگه به این خاطر که اگر به جلو بپرن میفتن توی قایق!

 

 

جوک و لطیفه حیف نون 11 - روش جدید!

از حیف نون می پرسن برای بازکردن یک لامپ سوخته چند نفر لازمه؟ میگه سه نفر! میگن چرا سه نفر؟ میگه یک نفر باید بره بالای نردبون لامپو نگه داره، دو نفر هم پایه های نردبون رو بچرخونن؟!!


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ salam maryam khanum
+ khahesh mikonam